خدمات پس از فروش را می توان بعنوان عیار ارزیابی کیفیت خدمات شرکت هایی نظیر سناسرویس نگاه کرد .

 

ما مفتخریم بعنوان یکی از بزرگترین شرکت های فروش در زمینه لوازم صوتی و تصویری ، موبایل و تبلت ، تجهیزات رایانه ای ، کنسول های بازی ، لوازم خانگی با داشتن مجوزهای لازم از نهاد ها و سازمان های متبوعه کشور و همچنین با واردات مستقیم که بر روی قیمت تمام شده تاثیر گذاشته و هزینه های کمتری را به مشتری تحمیل خواهد کرد خدمات پس از فروش سراسری را به مشتریان عزیز ارائه کنیم . 

 

خریداران محترم کالا از شرکت سناسرویس ، چه به صورت عمده و چه به صورت تک مشمول خدمات پس از فروش شرکت خواهند شد . 

حتماً می دانید که درصد کمی از لوازم تولید شده در کارخانه های بزرگ و معروف و نشان های تجاری شناخته شده دارای ایراداتی هستند که یا در اولین استفاده و یا در استفاده متمادی بروز و ظهور می کنند ، لذا تیم فنی با همکاری تیم فروش شرکت و با درک این مسائل ، با تجربه کسب شده در طی این سالها و با الویت رعایت حقوق مشتری این خدمات را ارائه خواهند نمود .

 

به همین دلیل هم ، مشتریان محترمی که از شرکت سناسرویس خرید کرده اند می دانند خدمات پس از فروش ما به صورت مادام العمر ارائه می شود و این عزیزان خود عامل معرفی شرکت به مشتری دیگری بوده اند . 

 

ما علاوه بر فروش به خدمات پس از فروش هم فکر می کنیم و علاوه بر سود خود به رضایت مشتریان عزیزمان نیز می اندیشیم .

پس شما فارغ از اینکه اهل کدام شهر و خطّه از میهن عزیزمان هستید می توانید مستقیم ، بدون واسطه و با هزینه پایین تر از ما خرید کنید و مطمئن باشید خدمات پس از فروش ما به صورت مادام العمر فقط با یک تماس به شما ارائه خواهد شد . 

 

در کنار خدمات پس از فروش بسته به نوع دستگاه خریداری شده ، بعضی از خدمات دیگر نظیر نصب ، سرویس دوره ای ، ارتقاء و به روز رسانی درصورتی  که مشتریان محترم تمایل داشته باشند انجام می شود .