نظر به تصمیم هیئت مدیره محترم شرکت در راستای تسهیل ارائه خدمات به مشتریان گرامی، خدمت سرویس در محل به دوگونه زیر برای مشتریان عزیز راه اندازی گردید. 

 

خدمات تعمیر در محل : 

 

در صورتی که مشتریان گرامی در زمینه های صوتی و تصویری ، موبایل و تبلت ، تجهیزات رایانه ای ، کنسول های بازی ، تجهیزات خانگی نیاز به تعمیر داشته باشند ، می توانند ضمن تماس با شرکت از خدمت تعمیر در محل استفاده کنند . 
همکاران ما ضمن بررسی دقیق درخواست های شما و جهت رفاه حال مشتریان گرامی با اعزام کارشناس به محل مشتری ، بعد از بررسی دقیق عیب و برآورد هزینه متناسب با نرخنامه تعمیرات اقدام به تعمیر دستگاه می کنند . 
یادآور می شود در صورتی که امکان اعزام کارشناس نباشد ، پیک شرکت به محل مشتری مراجعه کرده و بعد از ارائه رسید، دستگاه به شرکت جهت بررسی منتقل می گردد . دستگاه بعد از ثبت و پذیرش مورد بررسی فنی قرار گرفته و به مشتریان عزیز اعلام هزینه می گردد . در صورت موافقت با هزینه تعمیرات دستگاه تعمیر و به مشتری تحویل داده می شود و در صورت عدم موافقت دستگاه مطابق رسید به مشتری عودت می گردد . 
در صورتی که مشتریان گرامی تمایل به خدمات سرویس در محل نداشته باشید می توانید با مراجعه حضوری به شرکت دستگاه خود را جهت تعمیر تحویل نمایید. 

 

خدمات فروش در محل :

 

یکی از مشکلات مشتریان عزیزمان حمل و نقل دستگاه های الکترونیکی و برقی خود است ، که علاوه بر تخصص مورد نظر، برای نصب آنها نیز دچار سختی می شدند . 
مشتریان عزیزی که دستگاه های خود را از شرکت سناسرویس خریداری می کنند ،  دستگاه های خود را درب منزل صحیح و سلامت تحویل خواهند گرفت . و در صورت تمایل به نصب و یا به روز رسانی همکاران ما این خدمات را نیز به عزیزان ارائه خواهند نمود .  
از دیگر ویژگی های این خدمت می توان به تسویه حساب در محل اشاره نمود که مشتریان محترم می توانند مبلغ را در محل و بعد از تحویل کالای خریداری شده تسویه نمایند . 
 

سایر خدمات دیگر نظیر سرویس های دوره ای و یا سالیانه و امثالهم نیز در محل مشتریان گرامی ارائه می گردد .