آیفون 14 به زودی عرضه می شود

آیفون 14 به زودی عرضه می شود
طبق گزارشی که روز چهارشنبه از بلومبرگ منتشر شد، اپل در حال آماده شدن برای معرفی آیفون 14 در یک رویداد رونمایی در 7 سپتامبر است و فروش آیفون شایعه شده از 16 سپتامبر آغاز می شود.

 

 

به گزارش واحد تخصصی موبایل و تبلت سناسرویس این رونمایی نیز از عادت اپل برای در دسترس قرار دادن محصولات جدید ، حدود یک هفته یا بیشتر پس از رونمایی آنها پیروی می کند.

 

نمایندگی اپل گزارش داد که به کارمندان فروشگاه اپل گفته شده است که خود را برای “یک محصول جدید بزرگ” در 16 سپتامبر آماده کنند.

 

به گزارش بزرگترین مرکز تعمیر موبایل در تهران و کرج همانطور که در طول همه گیری کویید-19 انجام شد، طبق گزارش ها، این شرکت به جای برگزاری حضوری، رویداد خود را به صورت آنلاین پخش خواهد کرد.

 

به گفته مرکز تخصصی تعمیر آیفون ، اپل به درخواست اظهارنظر درباره تاریخ احتمالی عرضه آیفون 14 پاسخ نداد.

 

اما ما پیش بینی می کنیم مانند نسخه‌های قبلی آیفون ، در اوایل سپتامبر، معمولاً در روزهای سه‌شنبه یا چهارشنبه عرضه می‌شدند و فروش آنها نیز از جمعه هفته بعد آغاز می‌شد.

 

مرکز تعمیر آیفون در تهران می گوید : رویداد آیفون 13 اپل در روز سه‌شنبه، 14 سپتامبر 2021 برگزار شد و فروش این مدل در روز جمعه، 24 سپتامبر آغاز گشت.

 

باید توجه داشت 7 سپتامبر 2022، چهارشنبه و 16 سپتامبر 2022، جمعه است.

 

واحد تخصصی موبایل و تبلت سناسرویس می گوید : انتظار می‌رود آیفون 14 همان اندازه 6.1 اینچی آیفون 13 را به همراه مدل 6.7 اینچی Pro Max داشته باشد.

 

اما طبق گزارش های واحد تخصصی تعمیر آیفون در کرج، اپل به دلیل فروش ضعیف، مینی 5.4 اینچی را کنار می گذارد.

 

کارشناسان سناسرویس اظهار کردند : صفحه نمایش این مدل نیز بدون ناچ و دوربین 48 مگاپیکسلی در میان سایر تغییرات در مدل پرو انتظار می رود.

 

متخصصین مرکز تعمیر محصولات اپل گفته اند : شایعه شده که آیفون 14 با 100 دلار افزایش قیمت عرضه خواهد شد. هیچ تغییر قیمتی بین آیفون 12 و آیفون 13 وجود نداشت. اما مدل جدید در حالی عرضه می‌شود که زنجیره تامین اپل شاهد افزایش هزینه‌ها بوده است.

 

به گزارش واحد فروش شرکت سناسرویس : انتظار می رود آیپد، مک و اپل واچ های جدید نیز در پاییز امسال عرضه شوند.

 

با واحد تخصصی موبایل و تبلت سناسرویس همیشه به روز باشید و آخرین آموزش ها در زمینه تلفن های همراه را دریافت کنید … 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.