شگفتانه جدید الجی LG C4 OLED

شگفتانه جدید الجی LG C4 OLED

بنابر اعلام واحد تخصصی صوتی و تصویری سناسرویس OLED میان رده سری C الجی ، اکنون می‌تواند بیش از 1000 نیت حداکثر روشنایی داشته باشد .

LG C4 OLED یک تلویزیون بسیار خاص است . به اذعان نمایندگی الجی در غرب تهران از نظر دقت رنگ ، اشباع رنگ و مهمتر از همه سطح روشنایی بالا ، C4 از همه انتظارات ما فراتر رفته است .

روشنایی موضوع مهمی است که باید در مورد آن صحبت کرد ، زیرا برای سال‌ها ، تلویزیون‌های OLED از استانداردهای متفاوتی نسبت به تلویزیون‌های LED-LCD برای روشنایی استفاده می‌کردند . بنابر گفته مرکز تعمیر صفحه تلویزیون ال جی ، در نهایت ، OLED الجی در یکی از مهمترین معیارهای نمایشگر با تلویزیون های LED-LCD برابری می کند .

به نظر کارشناسان مرکز تعمیر تلویزیون الجی در کرج این نه تنها مزایای بسیار کاربردی دارد . بلکه شما در نهایت می توانید OLED را از زیر زمین های تاریک به نشیمن خود منتقل کنید .

ما در مرکز تعمیر تلویزیون الجی معتقدیم که در مقیاس بزرگتر ، احتمالاً نحوه صحبت صنعت در مورد پیشرفت تلویزیون های OLED را تغییر می دهد .

هنوز روزهای اولیه است . متخصصین تعمیر تلویزیون در سناسرویس می گویند : با توجه به نتایج آزمایشگاهی که تاکنون مشاهده کرده‌ایم ، عصر جدید OLED آغاز شده است و LG C4 OLED پیشرو است .

نوار جدید برای روشنایی تلویزیون OLED

کارشناسان نمایندگی تعمیر تلویزیون الجی در منزل می گویند : شاید 600 یا 700 نیت برای OLED های سری C ال جی ببینید . اما LG C4 OLED نزدیک به 1150 نیت رسید. این تقریباً 40 درصد افزایش در روشنایی است .

اگر در رابطه با تعمیر یا تعویض بکلایت تلویزیون الجی سوالی داشتید در قسمت نظرات بپرسید . کارشناسان نمایندگی تعمیر تلویزیون پاسخ خواهند داد .

اکنون ، برای شفافیت 100% ، این اولین باری نیست که می‌بینیم یک تلویزیون OLED از 1000 نیت در اوج روشنایی فراتر می‌رود . به محض اینکه ال‌ جی G3 OLED پنل‌های متا را از LG Display دریافت کرد ، علامت 1000 نیت را هم پاک کرد . 

خدمات نمایندگی تعمیر تلویزیون

اما نکته مهم این است که این تلویزیون ها مدل های رده بالایی در محدوده مربوط به خود هستند . به گفته نمایندگی الجی در تهران ، ال‌ جی C4 OLED مدل میان‌رده‌ای است که در محدوده قیمتی سینما فیل‌ های متوسط ​​قرار دارد . 

متخصصین تعمیر تلویزیون الجی در منزل می گویند : با افزایش روشنایی آن ، دیگر لازم نیست نگران محدود کردن میزان روشنایی محیط در اتاق باشید . تابش مستقیم به دلیل پنل جلویی تمام شیشه ای باعث ایجاد مشکلاتی می شود . اما نور محیط دیگر نباید باعث اشباع رنگ و کاهش کنتراست شود .

اگر در زمینه تعویض و یا تعمیر پنل تلویزیون های الجی سوالی دارید با ما تماس بگیرید .

روی کاغذ، C4 باید آنچه را که برای مقابله با مقدار مناسبی از نور داشته باشد ، دارد .

خود را آماده کنید تا کمتر در مورد تلویزیون های OLED در سینمای خانگی صحبت کنید .

کارشناسان تعمیر بکلایت تلویزیون الجی در منزل گفته اند : روشنایی به دو دلیل مختلف یک معیار مهم است .

روشنایی بالاتر نه تنها به معنای جزئیات بیشتر در صحنه های روشن در نمایش ها و فیلم های مورد علاقه شما است ، بلکه به تلویزیون اجازه می دهد تا اشباع رنگ خود را در ساعات روشنایی روز حفظ کند .

این حوزه ای است که تلویزیون های QLED سال ها در آن برنده شده اند و C4 OLED نشان می دهد که LG قصد دارد فاصله را با مدل های مقرون به صرفه تر خود کم کند .

در نمایندگی تعمیر تلویزیون الجی در کرج انتظار داریم که افزایش روشنایی LG C4 OLED بسیاری از مطالب اینترنتی که درباره تلویزیون های OLED مشاهده می کنید ، تغییر دهد .

برای سال‌ها ، توصیه‌ های آنلاینی که می‌خوانید ، می‌گویند : یک تلویزیون QLED برای اتاق نشیمن خود بخرید .

اما با افزایش روشنایی LG C4 OLED ، به راحتی می توانید آن را در اتاق نشیمن قرار دهید . 

تعمیرکار متخصص نمایندگی تعمیر تلویزیون

به گزارش واحد صوتی و تصویری سناسرویس ، گروهی از بزرگترین تولیدکنندگان تلویزیون در جهان حتی موافقت کردند که تلویزیون OLED دارای گواهینامه HDR Alliance باشد ، که فقط به حداکثر روشنایی 600 نیت در مقایسه با 1000 نیت مورد نیاز برای تلویزیون های QLED نیاز داشت .

همیشه فکر می کردیم که QLED روشنایی بهتری ارائه می دهد اما OLED می تواند سطوح مشکی بهتری را نشان دهد و بنابراین داشتن دو استاندارد متفاوت منطقی است .

کارشناسان تعمیر تلویزیون الجی در منزل می گویند : تلویزیون‌ های QLED همچنان محدودیت‌های اوج روشنایی را پشت سر می‌گذارند . اما اکنون که OLED از آستانه 1000 نیت عبور کرده است . پس ما واقعاً به دو برچسب مختلف نیاز نداریم . 

مسلماً هنوز زمینه هایی وجود دارد که C4 OLED می تواند بهتر عمل کند . با توجه به اینکه الجی C3 OLED حدود 1700 دلار شناور است ، 2500 دلار برای اولد C4 کمی عجیب به نظر می‌ رسد .

 

شما می توانید برای اطلاع از قیمت تلویزیون الجی با ما تماس بگیرید .

به گفته متخصصین تعمیر پنل نمایندگی ال جی در تهران ، همچنین اشباع رنگ C4 OLED ، در حالی که در طیف رنگی Rec709 و UHDA-P3 خارق العاده است ، می تواند در طیف رنگی Rec2020 کمی بالاتر باشد .

این منطقه‌ ای است که تلویزیون‌های QD-OLED کار زیادی دارند .

سونی براویا A95L OLED در حال حاضر با اشباع رنگ 89 درصد رکورد را در اختیار دارد و مکانی است که تلویزیون‌های سنتی WOLED در آینده نیاز به بهبود دارند .

تخفیف نمایندگی تعمیر

با این اوصاف ، C4 OLED ممکن است هنوز در برگه مشخصات خود ، فضایی برای بهبود داشته باشد . اما به طور کلی فصل جدیدی برای تلویزیون های OLED به نظر می رسد . 

در صورتی که خواستار خرید تلویزیون های جدید الجی با شرایط ویژه و اقساطی هستید و می خواهید از قیمت تلویزیون های ال جی اطلاع داشته باشید می توانید با ما تماس بگیرید .

خرید قسطی محصولات نمایندگی تعمیر

برای درخواست تعمیر مانیتور الجی ، تعمیر ویدئو پروژکتور الجی ، تعمیر لپ تاپ الجی و اطلاع از سایر خدمات ما می توانید با واحد های مربوطه تماس بگیرید .

سناسرویس مرکز تخصصی و نمایندگی رسمی تعمیرات

با ضربه روی پیوندهای زیر می توانید با مرکز تخصصی تعمیر تلویزیون الجی بیشتر آشنا شده و علاوه بر آن از محصولات تحت پوشش واحد صوتی و تصویری اطلاع پیدا کنید . 

متن ما را در شبکه های اجتماعی پر طرفدار به اشتراک بگذارید .
Telegram
WhatsApp
X

2 نظر

  • همچنان که در سال 2024 هستیم، بنظرم تلویزیون c3 می‌تونه گزینه‌ عالی برای خرید باشه. ❤ تلویزیون ال جی C3 پیشرفته‌ترین OLED
    گیمینگ با پنل Evo در سال 2023 است که با قیمت بالا ترکیبی از بهترین مشخصات را در دل خود دارد. اصلی‌ترین مشخصات آن رفرش
    ریت 120 هرتز، پورت HDMI 2.1 و پردازنده Alpha 9 Gen 6 است که باعث شده بهترین انتخاب برای کاربری گیمینگ، خانگی و لاکچری
    باشد.

    • با سلام
      بنطر می رسد شرکت ال جی ، شگفتانه های جدید تری هم برای امسال داشته باشد که در زمان عرضه به آن می پردازیم .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.