ماسک هدفون عرضه شد!

ماسک هدفون عرضه شد!

به گزارش واحد صوتی و تصویری سناسرویس نمایندگی رسمی تعمیر هدفون و هندزفری ، بلندگوهای جدید رایزر (RAZER) با نام تجاری Zephyr Pro mask دارای ویژگی تقویت کننده صوتی است که ما همیشه می خواستیم .

Zephyr Pro  دارای دو بلندگو مشبک در نزدیکی فیلتر قابل تعویض پایین و یک دکمه تقویت کننده صوتی در نزدیکی یکی از ورودی های آن است.

کارشناسان سناسرویس نمایندگی رسمی تعمیرهندزفری می گویند : در صورتی که از حذف ویژگی تقویت کننده صدا از ماسک Zephyr  که قول تقویت صدای شما را از طریق بلندگوها را می داد، ناامید شدید، نگران نباشید .

سناسرویس نمایندگی تعمیرایرپاد اطلاع یافته Razer قصد دارد ماسک Zephyr Pro  خود را که در نمایشگاه CES 2022 معرفی شده است به فروش برساند. در حالی که ظاهر این ماسک تقریباً مشابه Zephyr است، دارای دو بلندگو مشبک است که در سمت پایین فیلتر قابل تعویض آن قرار گرفته است.  همچنین، یکی از ورودی های کروما RGB دارای دکمه جدیدی است که می تواند تقویت صدا را روشن یا خاموش کند .

ماسک هدفون

 Razer می گوید که این ویژگی می تواند صدای شما را با سرعت 60 دسی بل در برد یک متر پخش کند.

قیمت Zephyr Pro زمانی که در سال 2022 عرضه شود، 149.99 دلار خواهد بود.

کارشناسان سناسرویس نمایندگی تعمیر هندزفری در ایران می گویند : تقویت کننده صوتی قابلیتی بود که Razer  درابتدا قصد داشت در Zephyr mask  در نمایشگاه CES 2021 که از آن به عنوان پروژه حاذل یاد می شد، قرار دهد. با این حال، زمانی که از یک پروژه مفهومی به یک محصول واقعی تبدیل شد، Razer آن را به دلیل مشکلاتی نظیر وزن و باتری حذف کرد. Razer می گوید که Zephyr Pro ممکن است وزن و عمر باتری مشابه Zephyr معمولی داشته باشد.

به گفته سناسرویس نمایندگی تعمیر لوازم صوتی و تصویری واحدهای پیش تولید  Zephyr Pro، همان وزن 206.1 گرم Zephyr معمولی را هدف قرار داده بودند. برای دستیابی به این هدف، Will Powers، مدیر روابط عمومی Razer در ایالات متحده، گفت: «کاهش جرم ناشی از فرز لیزری گریل‌های بلندگو تقریباً اضافه وزن میکروفون و بلندگوهای تقویت‌کننده صدا را خنثی می‌کند». در مورد عمر باتری،Razer   می‌گوید که هدفش همان ۵ تا ۶ ساعت عمر باتری با فن‌های روشن است، اما در صورتی که عادت دارید هنگام مکالمه، ویژگی تقویت‌کننده صدا را روشن کنید پس از اتمام صحبت، آن را خاموش کنید.

ماسک هندزفری

متخصصین سناسرویس نمایندگی تعمیر هدفون می گویند : Razer  برای دستیابی به چیزی که یک سال پیش فکر نمی کرد ممکن است ساخته شود، شایسته تقدیر است. اما ما سعی نمی کنیم ناامیدی خود را در اینجا پنهان کنیم. Razer  ، مانند بسیاری از شرکت‌ها، تمایل دارد محصولات سطح استاندارد خود را با نسخه Pro که دارای ویژگی‌های بیشتر و قیمت بالاتر است، عرضه کند. پیمودن این مسیر برای محصولات مصرفی قابل توجیه است و تقریباً انتظار می رود، اما برای ماسکی که مردم ممکن است برای احساس امنیت بیشتر در طول همه گیری، اقدام به خرید آن کنند، حرکت اشتباهی است. با این حال، خوشحالیم که Razer حداقل متعهد به ارائه کامل مفهومی است که در ژانویه 2021 از آن رونمایی کرد. بسیاری از مردم از ماسکی که می تواند صدایشان را تقویت کند، سود خواهند برد .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.