نسل بعدی نمایشگرهای QD-OLED به زودی عرضه می شود.

نسل بعدی نمایشگرهای QD-OLED به زودی عرضه می شود.

با نزدیک شدن به CES، تولیدکنندگان نمایشگر به طور کامل متعهد به رونمایی از نسل بعدی پنل های خود هستند. ما قبلاً اعلامیه هایی را از TCL و Lenovo شنیده بودیم و اکنون سامسونگ با اعلام توسعه دو مانیتور پیشرفته بازی QD-OLED پیشرفته به این جرگه پیوسته است.

با توجه به اینکه Alienware 34 QD-OLED بهترین مانیتور بازی از زمان عرضه بوده است، خطرات برای نسل بعدی QD-OLED بسیار زیاد است .

اولین پیشنهاد دارای اندازه 31.5 اینچ و وضوح UHD (3840 x 2160) با تراکم پیکسلی 140 پیکسل در هر اینچ است .

این مانیتور OLED با وضوح UHD با بالاترین تراکم پیکسل در بازار را به نمایش می گذارد و قابل مقایسه با تلویزیون 65 اینچی 8K است .

سامسونگ می گوید که با استفاده از فناوری چاپ جوهر افشان فوق دقیق برای لایه ساطع کننده نور کوانتومی با بهینه سازی نازل جوهر افشان و حجم اسپری به وضوح بالا دست یافته است .

علاوه بر این، سامسونگ در حال کار بر روی یک صفحه نمایش 27 اینچی QHD QD-OLED با نرخ رفرش 360 هرتز است .

این مانیتور همچنین از دیگر افراد متمایز است زیرا اولین نمایشگر OLED با چنین نرخ تازه سازی بالایی خواهد بود .

تا کنون شاهد بوده ایم که مانیتورهای OLED به 240 هرتز رسیده اند .

نرخ تازه سازی بالا با استفاده Quantum Enhancer، از یک الگوریتم اختصاصی مبتنی بر هوش مصنوعی به دست آمده است .

این پنل در کنار نرخ تازه‌سازی 360 هرتز، می‌تواند زمان پاسخ‌دهی سریع تا 0.03 میلی‌ثانیه را نیز ارائه دهد که آن را به گزینه‌ای عالی برای گیمرهای حرفه‌ای تیراندازی اول شخص (FPS) تبدیل می‌کند .

هر دو مانیتور گیمینگ QD-OLED در حال تولید انبوه هستند و انتظار می‌رود سال آینده در خرده‌فروشی‌ها در دسترس قرار گیرند، احتمالاً زمانی پس از نمایش آنها در CES 2024. با گسترش محصولات خود، سامسونگ قصد دارد کل محموله‌های نمایشگر خود را در سال 2024 نسبت به سال قبل سه برابر کند .

Alienware دو مانیتور جدید QD-OLED را در ماه اکتبر معرفی کرد . بنابراین اگر شاهد نمایش پنل‌های سامسونگ در آنجا و سایر تولیدکنندگان بودیم ، تعجب نکنید .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.