نینتندو 3DS و Wii U eshop را می بندد!

نینتندو 3DS و Wii U eshop را می بندد!

به گزارش واحد کنسول های بازی سناسرویس تخمین زده می‌شود 1000 عنوان [فقط دیجیتالی] با بستن فروشگاه الکترونیکی 3DS و Wii U توسط نینتندو ناپدید شوند.


به گزارش نمایندگی نینتندو ، روز گذشته این شرکت آغاز تعطیلی مرحله‌ای برای فروشگاه‌های 3DS و Wii U eShop را اعلام کرد.


کارشناسان کنسول بازی سناسرویس می گویند قرار است حجم عظیمی از محتوای دیجیتالی این سیستم‌ها از بین برود. ما انتظار داریم چند بازی ناپدید شوند؟


در حالی که می‌دانیم Fire Emblem Fates: Revelation و DLC از دست خواهند رفت ، دوستان ما در نمایندگی تعمیر نینتندو اکنون تخمین‌های تقریبی انجام داده‌اند – و تعداد بازی‌هایی را که دیگر در دسترس عموم قرار نخواهند گرفت، برجسته کردند.


کارشناسان تعمیر نینتندو سناسرویس می گویند : در غرب، در حال حاضر حدود 2000 بازی در 3DS و Wii U eShop موجود است و به نظر می رسد که حدود 1000 عنوان [فقط دیجیتال] برای همیشه در این پلتفرم ها ناپدید می شوند. حدود 350 مورد از آنها در حال حاضر در سرویس Nintendo’s Switch Online در دسترس نیستند .


آمارهای تفکیکی واحد تعمیر کنسول های بازی سناسرویس را در زیر بخوانید :

  •  حدود 450 بازی فقط دیجیتالی Wii U
  •  حدود 600 بازی فقط دیجیتالی 3DS
  •  حدود 100 بازی Wii U که به صورت فیزیکی نیز در دسترس هستند .
  •  حدود 300 بازی 3DS که به صورت فیزیکی نیز در دسترس هستند .
  •  نزدیک به 530 بازی کنسول مجازی که حدود 350 بازی از آنها هستند. در حال حاضر در نینتندو سوییچ آنلاین موجود نیست .

بنابراعلام نمایندگی نینتندو با بسته شدن تدریجی فروشگاه‌های 3DS و Wii U eShop توسط نینتندو، تا 23 می 2022 (2 خرداد 1401) ، استفاده از کارت اعتباری از این سرویس حذف خواهد شد . از 29 آگوست 2022 (7 شهریور 1401) دیگر نمی‌توان وجوه کارت نینتندو eShop را به حساب‌های eShop اضافه کرد ، اما کدهای دانلود همچنان تا اواخر مارس 2023 ( فروردین 1402) قابل بازخرید هستند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.