تلویزیون‌های هوشمند الجی قفل سرگرمی و رشد شخصی را باز می‌کنند

تلویزیون‌های هوشمند الجی قفل سرگرمی و رشد شخصی را باز می‌کنند

تلویزیون‌های هوشمند الجی با برنامه‌های جدید قفل سرگرمی و رشد شخصی بی‌ پایان را باز می‌کنند .

LG Electronics (الجی) مجموعه‌ای از برنامه‌های جدید تلویزیون‌های هوشمند خود را برای برآورده کردن ترجیحات و علایق فردی کاربران ارائه می‌کند .

مجموعه گسترده ای از خدمات به راحتی در صفحه نمایش بزرگی در خانه قابل دسترسی هستند و سبک های مختلف زندگی را با سرگرمی و لذت تقویت می کنند .

خدمات تلویزیون هوشمند جدید الجی ، با حمایت از افراد در هر سنی در یک سفر مادام العمر یادگیری، نیازهای یادگیری شخصی و تمایل به دانش و رشد شما را تشخیص می‌دهند .

اپلیکشن Udemy ، دانشگاه بزرگ تلویزیون الجی

یکی از اپلیکشن های قابل توجه در تلویزیون های هوشمند الجی Udemy است .

یک بازار پیشرو در توسعه مهارت های آنلاین و پلتفرم یادگیری .

Udemy با معرفی اولین محصول تلویزیونی خود در تلویزیون های ال جی، با ارائه دسترسی به بیش از 200 هزار دوره آموزشی در بیش از 3000 موضوع به بیش از 75 زبان، افراد و سازمان ها را با انعطاف پذیری و توسعه مهارت های موثر توانمند می کند. Udemy با سابقه بهره مندی از 67 میلیون یادگیرنده، به کاربران اجازه می دهد تا دستاوردهای خود را تقویت کنند و موفقیت خود را با دانشی که به دست آورده اند جشن بگیرند.

این پلتفرم به طور مداوم به نمرات بالایی از رضایت کاربران دست می‌یابد، و طیف وسیعی از دوره‌های ایجاد شده توسط بیش از 70000 مدرس جهانی را برای رشد شخصی و پیشرفت حرفه‌ای کاربران، از برنامه‌نویسی و علم داده تا رهبری و تیم‌سازی، ارائه می‌دهد.

آموزش ها برای هر فرد شخصی‌سازی می‌شود و با استفاده از قدرت  هوش مصنوعی علایق و اهداف شخصی فراگیران را تجزیه و تحلیل و مطابقت می‌دهد .

تلویزیون الجی و دنیای کودکان

تلویزیون های هوشمند ال جی همچنین پلتفرم های یادگیری جذابی را برای کودکان فراهم می کنند .

ABCmouse یک اپلیکیشن یادگیری دیجیتالی جامع و معتبر برای کودکان 2 تا 8 ساله است که هزاران فعالیت یادگیری فردی را برای یادگیرندگان جوان ارائه می دهد.

با این اپلیکیشن تلویزیون های هوشمند طراحی شده توسط کارشناسان برجسته آموزش، کودکان می توانند برنامه درسی ای را که شامل همه موضوعات کلیدی آکادمیک، از جمله هنرهای خواندن و زبان، ریاضی، علوم، سلامت، مطالعات اجتماعی، هنر و موسیقی در تلویزیون هوشمند ال جی است را کشف کرده و در دنیایی جذاب و پویا غواصی کنند .

الجی برای جوانان چه برنامه ای دارد؟

یادگیرندگان جوان همچنین می توانند از یادگیری تعاملی با محتوای آموزشی دیجیتال شرکت Pinkfong لذت ببرند، که آهنگ ها و داستان های جذابی را با شخصیت های محبوب جهانی Baby Shark ارائه می دهد.

علاوه بر این، برنامه Baby Shark برای کودکان در پلتفرم webOS ال‌ جی تجربه‌های متنوعی از جمله یادگیری زبان انگلیسی، پرورش عادات سالم، آواز خواندن و رقصیدن با ریتم و لذت بردن از نسخه‌های سینمایی فیلم‌ها را نوید می‌دهد .

همه اینها در یک رابط بهینه‌سازی شده برای تلویزیون های هوشمند ارائه می شوند .

با تلویزیون های الجی بازی کنید ، درآمد به دست بیاورید .

تلویزیون‌های هوشمند الجی با توانایی لذت بردن از انواع بازی‌ های معمولی، تجربه سرگرمی را بیشتر می‌کنند .

Volley، سازنده پیشرو بازی‌های هوش مصنوعی صوتی مانند Song Quiz، The Prize is Right and Jeopardy! ، ویژگی‌های برتر خود را مستقیماً به صفحه‌نمایش بزرگ تلویزیون‌های هوشمند الجی می‌آورد . Anipang Match، یک پازل است که توسط Wemade Play توسعه یافته است .

یک شرکت کسب درآمد را در پلتفرم بازی بلاک چین WEMIX PLAY ادغام می کند و کاربران را با شخصیت های زیبای خود خوشحال می کند و جوایز ارزشمندی را ارائه می دهد .

این شرکت در اولین محصول تلویزیونی خود ، تجربه بازی همه جانبه تری را با بازی بصری از طریق کنترل از راه دور جادویی الجی ایجاد می کند .

تلویزیون هایی که سبک زندگی می سازند

جدیدترین خدمات و ویژگی‌های موجود در تلویزیون‌های هوشمند الجی به سبک‌های مختلف زندگی و ترجیحات فردی پاسخ می‌دهد .

کاربران می‌توانند سلامت و تندرستی خود را با Alo Moves اولویت‌بندی کنند .

پلتفرم جامع سلامتی و برنده جایزه توسط برند محبوب ورزشی Alo Yoga که برنامه‌های یوگا، تناسب اندام، ذهن آگاهی، مراقبت از خود و تغذیه توسط متخصصان را برای همه سطوح ارائه می‌کند .

این پلتفرم شخصی است و توصیه هایی را بر اساس اهداف و علایق کاربران ارائه می دهد .

با Saatchi Art و Daily Art Story ، خانه شما بدون زحمت به یک گالری هنری فریبنده با مجموعه‌های حرفه‌ای تبدیل می‌شود .

علاوه بر این، به لطف فناوری‌های توسعه‌ یافته توسط شرکت پیشرو پلتفرم هنر دیجیتال DASVERSE ، تلویزیون‌های هوشمند ال‌ جی کیفیت بصری خیره‌کننده‌ای ارائه می‌کنند که به آثار هنری جان می‌بخشد .

آخرین نوآوری ها و دستاوردهای الجی در ایجاد زندگی هوشمندتر و بهتر در نمایشگاه CES 2024 به نمایش گذاشته شده اند .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.