همه چیزهایی که تاکنون درباره سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا می دانیم

همه چیزهایی که تاکنون درباره سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا می دانیم

شایعات سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا اکنون در حال افزایش است که گوشی های اصلی سامسونگ در سال جاری در آینه دید عقب هستند – و اکنون که رقبای این غول الکترونیکی گوشی های پاییزی خود را نیز عرضه کرده اند. زمان آن فرا رسیده است که روی آنچه سامسونگ برای سال 2024 برنامه ریزی کرده است تمرکز کنیم و گلکسی اس 24 اولترا بهترین گوشی در زرادخانه سامسونگ است.

چالش بزرگ سامسونگ، یافتن راه‌هایی برای بهبود گلکسی اس 23 اولترا است که عملکردی عالی، عمر باتری فوق‌العاده و بهترین دوربین‌هایی را که در سال گذشته در هر گوشی دیده‌ایم ارائه می‌کرد. اما شایعات اولیه Galaxy S24 Ultra نشان می دهد که چیزهای زیادی برای هیجان وجود دارد.

علاوه بر امکان تراشه قدرتمندتر مانند اسنپدراگون 8 نسل 3، می شنویم که گلکسی اس 24 اولترا می تواند بهبودهای بیشتری در دوربین ارائه کند که با لنز تله فوتو قدرتمندتر برجسته شده است. سامسونگ همچنین می تواند افزایش نرخ به روز رسانی صفحه نمایش 6.8 اینچی گوشی و همچنین یک رویکرد جدید باتری انباشته شده را در نظر بگیرد که می تواند باعث شود تلفن در هنگام شارژ حتی بیشتر دوام بیاورد.

Galaxy S24 Ultra: برترین ویژگی های شایعه شده

• Snapdragon 8 Gen 3 or Exynos 2400 chipset, depending on market
• 144Hz refresh rate
• A 50MP telephoto lens replacing one of the 10MP zoom lenses on the S23 Ultra
• On board AI-assisted features with Samsung Gauss
• A larger main camera sensor to capture more light
• Titanium sides

با توجه به برخی اطلاعات اولیه گلکسی اس 24 و شایعات مربوط به مدل اولترا، آنچه تاکنون درباره گلکسی اس 24 اولترا شنیده ایم، همراه با آنچه که امیدواریم از گوشی پریمیوم سامسونگ ببینیم، آورده شده است.

تاریخ عرضه و قیمت سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا

سامسونگ سال شلوغی داشت. سری گلکسی S23 در فوریه 2023 وارد بازار شد و گلکسی A54 میان رده چند ماه بعد معرفی شد. اکنون که گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 معرفی شده اند، سامسونگ می تواند تمام توجه خود را به مدل های گلکسی اس 24 از جمله اس 24 اولترا معطوف کند.

گوشی‌های گلکسی اس معمولاً در سه ماه اول سال جدید عرضه می‌شوند و سامسونگ اخیراً از اعلامیه‌ای در ماه فوریه برای معرفی جدیدترین پرچم‌داران خود حمایت کرده است. با در نظر گرفتن این موضوع، انتظار می رود که در فوریه 2024 شاهد عرضه گلکسی اس 24 اولترا در کنار سایر محصولات سری اس 24 باشیم.

اما سامسونگ ممکن است برنامه های متفاوتی برای تاریخ عرضه Galaxy S24 داشته باشد. یکی از فاش‌های اولیه ادعا می‌کند که سامسونگ ممکن است در واکنش به موفقیت ظاهری آیفون 15، رویداد رونمایی را تا حدود یک ماه جلو بیاندازد. آخرین سخن در این مورد این است که این گوشی‌ها می‌توانند در اواسط تا اواخر ژانویه با گزارشی منتشر شوند. کره به طور خاص به 17 ژانویه به عنوان تاریخ احتمالی رویداد Galaxy Unpacked 2024 اشاره می کند که در سن خوزه، کالیفرنیا برگزار می شود. ظهور پرونده های تنظیم کننده برای این تلفن ها نیز حاکی از عرضه قریب الوقوع آن است.

هنوز خیلی زود است که درباره قیمت گلکسی اس 24 اولترا صحبت کنیم. بزرگ‌ترین آرزوی ما این است که سامسونگ در قیمت‌گذاری خود را حفظ کند – یا حتی راهی برای کاهش قیمت گوشی از قیمت اولیه 1199 دلاری Galaxy S23 Ultra بیابد. با توجه به تمام ویژگی های برتر سامسونگ در این مدل به اضافه افزایش قیمت قطعات گوشی های هوشمند، هر چند، کاهش قیمت می تواند راهگشا باشد.

تاریخ عرضه و قیمت سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا

ما خوشحال می شویم که همان قیمت اولیه 1199 دلاری را ببینیم، به خصوص با توجه به شایعات افزایش قیمت که قبل از عرضه گلکسی S23 در اوایل سال جاری منتشر شد. همچنین شایان ذکر است که رقبای سامسونگ اپل و گوگل در پاییز امسال با عرضه آیفون 15 پرو مکس و پیکسل 8 پرو قیمت گوشی های برتر خود را افزایش دادند.

شایعات طراحی سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا

شایعات طراحی سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا

با معرفی طراحی Ultra توسط سامسونگ در سری گلکسی S23 در سال جاری – و حتی ظاهر شدن گوشی های ارزان قیمت Galaxy A خود بسیار شبیه Ultra – ما انتظار تغییر اساسی در طراحی گلکسی S24 Ultra را نداشتیم، با این حال ممکن است تغییر کند. با معرفی حاشیه ها به نمایشگر اصلی. سامسونگ به وضوح از داشتن یک ردیف از لنزهای دوربین که به صورت عمودی از پشت تلفن هایش پایین می آیند، خوشش می آید و احتمالاً از این رویکرد پیروی می کند.

یکی از تغییرات احتمالی در طراحی Galaxy S24 Ultra می تواند شامل موادی باشد که سامسونگ استفاده می کند. افشاگران متعدد به گوشی آینده می‌گویند که آلومینیوم Armor سامسونگ را با طرف‌های تیتانیومی تعویض کند، و ظاهراً Ultra تضمین شده است که آن را با دو مدل دیگر در خط تولید نیز دریافت کند. یکی از این گزارش‌های منتشر شده از سوی Ice Universe ادعا می‌کند که وزن گلکسی S24 Ultra به اندازه یک گرم کمتر از S23 Ultra است.

برای گزینه‌های رنگی، چهار رنگ اصلی شایع می‌توانند مشکی، خاکستری، بنفش و زرد، به علاوه رنگ‌های انحصاری فروشگاه سامسونگ نارنجی، آبی روشن و سبز روشن باشند.

رنگ بندی های گلگسی اس 24 اولترا

طرح‌های مفهومی مبتنی بر اطلاعات CAD به ما ایده‌ای درباره شکل ظاهری Galaxy S24 Ultra می‌دهد و پاسخ این است که “بسیار شبیه Galaxy S23 Ultra”. با توجه به طرح های ارسال شده توسط Technizo Concept، یک تفاوت می تواند لبه های مربعی بیشتر باشد.

شکل ظاهری Galaxy S24 Ultra

ساختگی های ادعایی گوشی های جدید گلکسی اس 24 حاکی از چند تغییر احتمالی در طراحی S24 Ultra در مقایسه با S23 Ultra است. لبه‌های آن ممکن است مربع‌تر باشد، منحنی نمایشگر و پنل پشتی را کاهش می‌دهد و دوربین‌های آن ممکن است برای تطبیق با تغییرات سنسورهای مورد استفاده تغییر اندازه دهند.

قطعی ترین نگاه تاکنون به Galaxy S24 Ultra مربوط به گزارش Windows است که تصاویری را منتشر کرده است که ظاهراً Ultra را به نمایش می گذارد. آنها همچنین صفحه نمایش صاف تر، ساخت تیتانیومی و چهار رنگ ذکر شده توسط منابع دیگر را تایید می کنند.

شایعات صفحه نمایش گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ

قطعی ترین نگاه تاکنون به Galaxy S24 Ultra

چند مدل اخیر Ultra دارای یک پنل 6.8 اینچی است که یکی از بزرگترین صفحه‌نمایش‌هایی است که می‌توانید روی گوشی‌هایی که تا نمی‌شوند داشته باشید. ما انتظار داریم سامسونگ برای گلکسی اس 24 اولترا از نمایشگر 6.8 اینچی استفاده کند.

افشاکننده Ice Universe ادعا می کند که سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا به حداکثر روشنایی 2500 نیت خواهد رسید. این 750 نیت روشن تر از S23 Ultra است که برای حداکثر روشنایی 1750 نیت رتبه بندی شده است.

سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا به حداکثر روشنایی 2500 نیت خواهد رسید .

بزرگترین تغییر صفحه نمایش می تواند در نرخ تازه سازی آن باشد. از زمان گلکسی اس 20 اولترا، این نمایشگر غول پیکر قادر به نرخ تازه سازی 120 هرتز بوده است. مدل‌های جدیدتر زمانی که فعالیت روی صفحه ثابت‌تر است، می‌توانند به 1 هرتز کاهش دهند.

گلکسی اس 24 اولترا می تواند با افزایش حداکثر نرخ تازه سازی به 144 هرتز، آن را با هم ترکیب کند. این ادعا از سایت شایعه SamLover در پستی حاوی چندین جزئیات فرضی در مورد گوشی برتر سامسونگ در سال آینده است. دستگاه های دیگری نیز با صفحه نمایش 144 هرتزی وجود دارند، اگرچه اکثر آنها تلفن های مخصوص بازی هستند.

با توجه به اینکه سامسونگ دوست دارد از قابلیت‌های بازی مدل Ultra خود – پردازنده سریع، نمایشگر بزرگ، سیستم خنک‌کننده داخلی که برای کاهش تاخیرهای عملکردی طراحی شده است – به نمایش بگذارد – تصور اینکه S24 Ultra از این ویژگی خاص استفاده می‌کند، کار چندان بزرگی نیست.

شایعات دوربین گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ

تغییر بزرگ دوربین سامسونگ به مدل اولترا در سال گذشته زمانی اتفاق افتاد که سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی گلکسی اس 22 اولترا جای خود را برای یک دوربین 200 مگاپیکسلی باز کرد. ما انتظار جهش بزرگ دیگری را نداریم، اگرچه SamLover ادعا می کند که سامسونگ بهبودهایی در این سنسور ایجاد خواهد کرد.

این می تواند به معنای هر چیزی باشد، از دیافراگم بازتر برای ورود نور بیشتر تا بهبود در تولید مثل رنگ. SamLover همچنین ادعا کرد که اندازه سنسور به 1 اینچ افزایش می‌یابد که مشابه Xiaomi 13 Ultra و بزرگتر از iPhone 15 Pro Max خواهد بود.

شایعات دوربین گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ

درز جداگانه‌ای از Tech_Reve @Tec_Reve می‌گوید که گلکسی اس 24 اولترا از یک لنز تله‌فوتوی تا شده متغیر 3 تا 10 برابری بهره می‌برد. این جایگزین لنزهای اختصاصی 3x و 10x در Galaxy S23 Ultra خواهد بود. لنز جدید از طراحی پریسکوپ استفاده می کند و توانایی تغییر فاصله کانونی را در حین اتصال به یک سنسور دارد.

Tech_Reve بعداً ادعا کرد که ما قرار است یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک جفت دوربین تله فوتو داشته باشیم. یک لنز 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر و یک لنز 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر. آنها ادعا می کنند که دوربین جلو 12 مگاپیکسل خواهد بود.

افشاگر برجسته Ice Universe با پیش‌بینی بهبود لنز تله فوتو به گمانه‌زنی‌های دوربین دامن زد. افشاگر گفت: “من کاملاً اطمینان دارم که گلکسی اس 24 اولترا عملکرد دوربین 3x را بهبود بخشیده است، به این معنی که کیفیت تصویر 3x10x باعث بهبود قابل توجهی خواهد شد.” فاش کننده آن را با ادعای اینکه سامسونگ ممکن است به لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری برای گلکسی اس 24 اولترا روی آورد، ادامه داد. Leaker Yogesh Brar همچنین فکر می کند که لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی در دست ساخت است.

اخیرا، Ice Universe ادعا کرده است که سامسونگ از لنزهای ۱۰ مگاپیکسلی ۳x و ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابر در گلکسی اس ۲۴ اولترا استفاده خواهد کرد. این بد به نظر می رسد زیرا دیگر به معنای زوم اپتیکال 10 برابری نیست، اما امیدواریم که حسگر 5 برابری با جزئیات بیشتر این مشکل را جبران کند – مانند اینکه چگونه اپل از اهرم ترکیب پیکسل با آیفون 15 استفاده می کند. علیرغم این سوئیچ، به نظر می رسد که تأثیری نخواهد داشت. توانایی این گوشی برای دستیابی به حداکثر زوم 100 برابری مشابه مدل های قبلی خود.

برخی از تصاویر قاب گلکسی S24 Ultra منتشر شده توسط Ice Universe شامل بریدگی‌هایی برای همان تعداد دوربین موجود در S23 Ultra هستند که این شایعه را که سامسونگ از دو لنز تله فوتو استفاده می‌کند پشتیبانی بیشتری می‌کند، حتی اگر یکی از آنها ارتقاء مگاپیکسلی داشته باشد.

گلکسی اس 23 اولترا یک دوربین جلوی جدید معرفی کرد، بنابراین فقط در صورتی که سامسونگ قصد تغییری را داشته باشد، ما منتظر تنظیمات دقیق آن هستیم. این تنها لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض را در پشت تلفن به عنوان یک منطقه ممکن برای بهبود باقی می گذارد.

سامسونگ همچنین از فناوری دوربین Zoom Anyplace خود رونمایی کرده است که از ترکیبی از سنسور 200 مگاپیکسلی و هوش مصنوعی برای ارائه قابلیت‌های زوم بهبود یافته استفاده می‌کند. یکی توانایی استفاده از هوش مصنوعی برای نگه داشتن سوژه همیشه در کادر است، در حالی که دیگری به شما امکان می دهد عکس های زوم شده و فول فریم را به طور همزمان و با وضوح 4K ضبط کنید.

سامسونگ همچنین روش ثبت تصاویر را تغییر می دهد و از پردازش تصویر موازی به جای روش متوالی معمول استفاده می کند. ظاهراً این به لطف کاهش تأخیر و از دست دادن داده ها، کیفیت تصویر را بهبود می بخشد، در حالی که به طور همزمان سرعت عکسبرداری را 2 برابر بهبود می بخشد.

این تغییرات برای گلکسی اس 24 اولترا تایید نشده است، اما با توجه به تکیه بر لنز 200 مگاپیکسلی و موتور هوش مصنوعی در اسنپدراگون 8 نسل 3، به نظر بسیار محتمل است.

از جنبه نرم افزاری، ممکن است بتوانید در مدل های Galaxy S24 سریعتر به اینستاگرام دسترسی پیدا کنید. کد موجود در نسخه فعلی اینستاگرام به میانبری اشاره می‌کند که می‌تواند روی صفحه قفل S24 قرار گیرد تا بتوانید سریع‌تر به دوربین اینستاگرام دسترسی پیدا کنید و عکس‌ها و ویدیوها را در برنامه ثبت کنید.

شایعات سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا

شایعات سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا

نمی توان ادعا کرد که هر چه سیلیکون برتر کوالکام در این زمان در سال آینده باشد، در Galaxy S24 Ultra وجود خواهد داشت. سری گلکسی S23 پس از سال‌ها استفاده از تراشه‌های اگزینوس خود در برخی مدل‌ها، به طور کامل از چیپست‌های کوالکام پشتیبانی می‌کرد. شایعه شده بود که سامسونگ به رویکرد تمام کوالکام برای گوشی‌های S24 سال آینده پایبند است، اگرچه برخی اکنون استدلال می‌کنند که سامسونگ به استفاده از تراشه‌های اگزینوس در برخی از مدل‌های پرچمدار بعدی خود باز خواهد گشت.

مشخصات لو رفته منتشر شده توسط Yogesh Brar نیز این ادعا را دارد – اسنپدراگون 8 نسل 3 که توسط کوالکام در ماه اکتبر معرفی شد، قدرت تلفن های عرضه شده در ایالات متحده و کره جنوبی را تامین می کند در حالی که اگزینوس 2400 مدل های S24 Ultra را در مناطق دیگر تامین می کند.

اگرچه این موضوع در گذشته نگران‌کننده بود – تراشه‌های اگزینوس همیشه به خوبی همتایان اسنپدراگون خود عمل نمی‌کردند، سامسونگ ممکن است برای بهبود سیلیکون خود تلاش کند. بنچمارک‌های فاش شده Exynos 2400 نشان می‌دهند که تراشه نتایج چند هسته‌ای بهتری نسبت به دستگاه‌های Snapdragon 8 Gen 2 و A16 Bionic در Geekbench نشان می‌دهد، اگرچه آنها نمی‌توانند نتایج جدیدتر A17 Pro یا Snapdragon 8 Gen 3 را شکست دهند.

با این حال، سامسونگ ادعا کرده است که پردازنده گرافیکی این تراشه می‌تواند رقبای آمریکای شمالی از جمله اپل و کوالکام را شکست دهد. اما تا زمانی که دستگاهی با چیپست Exynos 2400 عرضه نشود، نمی‌توانیم این ادعاها را برای خودمان آزمایش کنیم.

از طرف دیگر، ممکن است گلکسی اس 24 اولترا از تراشه اسنپدراگون در سراسر جهان استفاده کند، در حالی که تراشه های اصلی اس 24 و اس 24 پلاس به جایی که گوشی را خریداری می کنید بستگی دارد.

گزارش دیگری حاکی از آن است که گلکسی اس 24 اولترا همانند گلکسی اس 24 پلاس، نسخه بهینه شده اسنپدراگون 8 نسل 3 را دریافت خواهد کرد. شاید به خاطر داشته باشید که سری S23 بر روی نسخه ای از اسنپدراگون 8 نسل 2 اجرا می شود که برای به حداکثر رساندن عملکرد اورکلاک شده است. با این حال، به جای افزایش یکنواخت سرعت ساعت هسته اصلی، 8 Gen 3 برای گلکسی ممکن است سرعت هسته های کارآمد را نیز کاهش دهد، حرکتی که می تواند به حفظ عمر باتری در زمان عدم استفاده از برنامه های فشرده محاسباتی کمک کند.

در مقایسه با رقبای خود، تست‌های بنچمارک لو رفته برای گلکسی اس 24 اولترا نشان می‌دهد که در حال کاهش فاصله نسبت به تراشه اپل A17 پرو آیفون 15 پرو مکس است. هنوز جا برای تطابق با نمرات GeekBench آیفون 15 پرو مکس وجود دارد.

با توجه به ارزشش، پرونده های FCC در ایالات متحده، گلکسی اس 24 اولترا و سایر مدل های اس 24 را با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 نشان می دهد، که ظاهراً وجود آن سیلیکون را در نسخه های ایالات متحده این تلفن تایید می کند.

یکی دیگر از شایعات Galaxy S24 Ultra به ارتقای احتمالی رم اشاره می کند.

یکی دیگر از شایعات Galaxy S24 Ultra به ارتقای احتمالی رم اشاره می کند. Leaker Tauran Vats در توییتر ادعا می‌کند که گلکسی اس 24 اولترا می‌تواند با 16 گیگابایت رم عرضه شود که ارتقای بزرگی نسبت به گزینه‌های 8/12 گیگابایتی در S23 Ultra خواهد بود. افشاگر دیگری به نام @Tech_Reve نیز این شایعه را تایید کرده است، در حالی که Ice Universe گفته است که این اتفاق نخواهد افتاد.

در همین حال، منابع دیگر گفته اند که تمامی مدل های گلکسی اس 24 می توانند با فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی شروع شوند. این یک ارتقاء برای S24 Ultra نخواهد بود، زیرا S23 Ultra در حال حاضر دارای ظرفیت پیش فرض 256 گیگابایتی است، اما خوب است که بشنویم که سال آینده به عقب نخواهیم رفت.

گلکسی اس 24 اولترا می تواند آیفون 15 پرو را از نظر عملکرد گرافیکی منفجر کند. کوالکام می گوید که پردازنده گرافیکی آدرنو اسنپدراگون 8 نسل 3 می تواند عملکردی 25 درصدی نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 2 فعلی داشته باشد، که در بخش گرافیک کم کاری نبود.

در اینجا خلاصه ای از مشخصات شایعه شده گلکسی اس 24 برای همه مدل ها، از جمله گلکسی اس 24 اولترا، آورده شده است.

Samsung Galaxy S24 Ultra: شایعات مربوط به باتری

یکی از شایعات ادعا می کند که سامسونگ می تواند یک باتری انباشته شده جدید را در کنار سیستم خنک کننده بهبود یافته به گلکسی اس 24 اولترا اضافه کند. ایده در اینجا این است که یک باتری انباشته بسیار متراکم تر است و قدرت بیشتری را در فضای مساوی ارائه می دهد. طبق یک گزارش که می تواند حدود 10 درصد بهبود را در این نمونه خاص مشاهده کند.

این طراحی جدید باتری ظاهرا حداکثر سرعت شارژ S24 Ultra را تا 65 وات افزایش می دهد – که تقریبا 50٪ سریعتر از شارژ 45 واتی در Galaxy S23 Ultra خواهد بود. اما اخیراً گفته شده است که سامسونگ اصلاً شارژ را برای سری گلکسی اس 24 ارتقا نخواهد داد.

Samsung Galaxy S24 Ultra: شایعات هوش مصنوعی و نرم افزار

Samsung Galaxy S24 Ultra: شایعات هوش مصنوعی و نرم افزار

آخرین نسخه از نرم افزار موبایل سامسونگ در حال عرضه به گوشی های فعلی است، اما جالب است که ببینیم چگونه رابط کاربری One UI سامسونگ برای Galaxy S24 Ultra دوباره طراحی می شود. چیزهای کمی در این زمینه وجود دارد، اما به نظر می رسد که سامسونگ سرمایه گذاری هنگفتی روی هوش مصنوعی می کند تا گلکسی اس 24 اولترا را به ارتفاعات جدیدی برساند.

مهم‌تر از همه، هوش مصنوعی مولد خود این شرکت، Samsung Gauss، در سری گلکسی S24 ظاهر خواهد شد. تا کنون، انتظار می رود که به کاربران در نوشتن ایمیل، ترجمه محتوا، خلاصه کردن اسناد و موارد دیگر کمک کند. همچنین انتظار می‌رود که سازنده تصویر تولید شده توسط هوش مصنوعی سامسونگ را طراحی کند، که در واقع به این معنی است که شما یک ویرایشگر عکس در جیب خود خواهید داشت.

چیزی که شایان ذکر است این است که Samsung Gauss بر روی دستگاه خواهد بود، برخلاف یک مدل تولیدی مبتنی بر هوش مصنوعی ابری مانند ChatGPT. این باعث می شود S24 Ultra این مدل ها را سریعتر و بدون اتصال اجرا کند. با این حال، شایعه ای وجود دارد مبنی بر اینکه سامسونگ ممکن است برخی از این ویژگی های جدید با کمک هوش مصنوعی را در پشت یک دیوار پرداخت قفل کند.

اطلاعات فاش شده برای One UI 6.1 به طور بالقوه برخی از قدرت های Galaxy S24 را به خطر انداخته است. ویژگی‌های مبتنی بر اندروید 14 مانند کاغذدیواری تولید شده با هوش مصنوعی، و برخی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد سامسونگ مانند ترجمه حین مکالمه، گنجانده شده‌اند.

از آن زمان ویژگی‌های بیشتری برای خود S24 منتشر شده است، مانند پشتیبانی از ردیابی حداکثر 10 بلندگو هنگام ضبط صدا، یا گزینه استفاده از دوربین تله فوتو با حالت Single Take Photo/Video سامسونگ.

Samsung Galaxy S24 Ultra: آنچه می خواهیم ببینیم

با توجه به نازک بودن شایعات Galaxy s24 Ultra در این مرحله، فضای بسیار زیادی برای ما باقی می‌گذارد تا با ویژگی‌هایی که امیدواریم شاهد آن باشیم، جای خالی را پر کنیم. به هر حال، به همان اندازه که گلکسی اس 23 اولترا ممکن است یک گوشی توانمند باشد، هنوز بخش هایی وجود دارد که سامسونگ می تواند آنها را بهبود بخشد.

قابلیت‌های جدید S Pen: سامسونگ با عرضه Galaxy S21 Ultra، پشتیبانی از S Pen را اضافه کرد و تا زمانی که S22 Ultra وارد شد، متوجه شد که چگونه فضای ذخیره‌سازی قلم را در طراحی گوشی قرار دهد. بهبود قلم S در گلکسی S23 Ultra وجود نداشت، زیرا سامسونگ بر روی سایر زمینه ها تمرکز کرد.

امیدواریم Galaxy S24 Ultra توجه بیشتری را به S Pen جلب کند و از قابلیت‌های جدید پشتیبانی کند. اینها می تواند شامل S Pen Air Actions یا احتمالاً کنترل از راه دور عملکردهای اضافی Galaxy S23 Ultra باشد.

شارژ سریعتر: گلکسی اس 23 اولترا در شارژ 45 واتی باقی ماند، حتی در شرایطی که سایر تلفن‌های اندروید – به ویژه دستگاه‌هایی مانند OnePlus 11 – به شما امکان می‌دهند گوشی خود را بسیار سریع‌تر شارژ کنید. ما دوست داریم سرعت شارژ را بیشتر برای گوشی هایی با نام Ultra ببینیم.

بدون تغییر قیمت: ما در بالا به این موضوع اشاره کردیم، اما امیدواریم هر تغییری که سامسونگ در گلکسی اس 24 اولترا ایجاد می کند با تغییر قیمت همراه نباشد. این در مورد دوستان ما در سایر نقاط جهان صدق می کند که هزینه بیشتری برای Galaxy S23 Ultra پرداخت کردند، همانطور که سامسونگ برای نوسانات ارز تعدیل کرد.

در حالی که مدل‌های Ultra بیش از سهم منصفانه خود از قابلیت‌های ممتاز به رخ می‌کشند، 1199 دلار قیمت بالایی برای گوشی‌های هوشمند باقی می‌ماند. سامسونگ بهتر است به خاطر داشته باشد که حتی بهترین تلفن ها نمی توانند آنقدر قیمت داشته باشند که برای اکثر خریداران دور از دسترس باشند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.