همه چیز درباره iOS 17.2

همه چیز درباره iOS 17.2

همین چند ماه پیش بود که اپل اولین آپدیت اصلی خود را برای iOS 17 منتشر کرد و اکنون بالاخره دومین آپدیت اصلی را با iOS 17.2 دریافت می کنیم. دارندگان آیفون شاهد تغییرات و اصلاحات نسبتاً زیادی در نرم افزار تلفن همراه با iOS 17.1 بودند، مانند به روز رسانی های جدید AirDrop و StandBy Mode، اما هنوز برنامه مورد انتظار Journal را که اپل در WWDC 2023 به نمایش گذاشته بود، از دست داده بود. به پایان رسید زیرا سرانجام با دانلود iOS 17.2 در دسترس قرار گرفت.

اگر اعلان iOS 17.2 را برای به‌روزرسانی آیفون خود دریافت نکرده‌اید، باید به بخش Software Update در منوی تنظیمات آیفون خود بروید تا این فرآیند را آغاز کنید. در حالی که برنامه Journal یکی از هیجان انگیزترین ویژگی های جدید در مورد به روز رسانی است، چند مورد قابل توجه دیگر نیز وجود دارد.

در اینجا چیزی است که می توانید در حال حاضر با به روز رسانی iOS 17.2 امتحان کنید.

اپلیکیشن مجله ( Journal ) بالاخره رسید .

اپلیکیشن مجله ( Journal ) آیفون بالاخره رسید

اکنون که مجله سرانجام در کنار انتشار iOS 17.2 معرفی شده است، هدف آن بهبود رفاه کاربران آیفون با کمک به آنها برای نوشتن افکار خود در مورد تمام لحظات خاص زندگی خود است. نه تنها یک مؤلفه نوشتاری در برنامه Journal وجود دارد، بلکه این ورودی‌ها را با گنجاندن عکس‌ها، فیلم‌ها، مکان‌هایی که بازدید کرده‌اید و حتی ضبط‌های صوتی تکمیل می‌کند – همه اینها برای اینکه این ورودی‌ها برای نگاه کردن به گذشته پویاتر شوند.

زیبایی برنامه مجله این است که چگونه می تواند همه این قطعات را با کمک یادگیری ماشین روی دستگاه به طور هوشمندانه جمع کند. آن را بسیار شبیه به یک کتاب داستان در نظر بگیرید، که می توانید در هر زمان به آن مراجعه کنید تا این مناسبت های خاص را دوباره زنده کنید. همه اینها برای کمک به کاربران در عادات نوشتن است. بهتر از همه، برنامه مجله به طور خودکار پیشنهادهای شخصی در مورد آنچه در مورد آن باید بنویسید، همراه با اعلان های بازتاب روزانه برای هدایت تمرکز بر قدردانی ارائه می دهد.

اگر نگران کسی هستید که ورودی‌های برنامه مجله شما را می‌خواند، همیشه می‌توانید آنها را با رمز عبور دستگاه، شناسه لمسی یا Face ID قفل کنید – تا خصوصی بمانند. با این حال، به نظر می رسد که برنامه های ژورنالینگ شخص ثالث می توانند از API پیشنهادات نیز استفاده کنند.

فیلمبرداری فضایی در iPhone 15 Pro

فیلمبرداری فضایی در iPhone 15 Pro

آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس جدید اپل با انتشار iOS 17.2 با قابلیت ضبط ویدیوی فضایی به روز می شوند. این یک انگیزه دیگر برای خرید جدیدترین آیفون‌ها است زیرا می‌توانید از اوایل سال آینده با انتشار Apple Vision Pro دوباره این ویدیوهای فضایی را دوباره زنده کنید.

چیزی که فیلمبرداری فضایی را متفاوت می کند، قابلیت زنده کردن خاطرات در سه بعدی است. آنها با استفاده از دوربین های اصلی و فوق عریض آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس گرفته شده اند که به آنها امکان می دهد از طریق Apple Vision Pro با جلوه های عمقی مشاهده شوند.

سیری اکنون به داده های اپلیکیشن Health دسترسی دارد

iOS 17.2 با درهم آمیختگی Siri با برنامه Health، اکنون به داده های برنامه Health دسترسی به دستیار صوتی اپل می دهد. به این معنی، کاربران اکنون می توانند برای ورود به سیستم و دسترسی به داده های برنامه Health خود، روی Siri ضربه بزنند. به عنوان مثال، می‌توانید از سیری بخواهید وضعیت حلقه‌های ورزشی شما را به شما اطلاع دهد – یا حتی اندازه‌گیری ضربان قلب را شروع کنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.